olla!!

olla!!
bingkisan coretan hari-hari ku~~

Wednesday, July 11, 2012

patriot~

assalamualaikum semua..=)
ade something yg nk aku kongsikan kat sini hari ni...
semalam..kitrang pegi lawat atok sbb dgr atok demam...then kat rumah atok..aku terpandang satu majalah yg nmpak pelik sbb aku xpenah tgok...namenyer majalah VETERAN utk bekas2 anggota ATM 
(Angkatan Tenteran Malaysia)...
tetibe aku terpandang satu kate2 nie...xtau knape aku tertarik giler...
kata2 tu berbunyi.....

:.."dalam arus kehidupan kini yang tanpa sempadan, kita saban hari disogokkan dengan berita pergolakan dalam sesebuah negara kerana tiadanya persefahaman dalam kalangan rakyat yang menyokong pelbagai ideologi berbeza. Perbezaan ideologi tidak boleh dijadikan alasan untuk kita TIDAK BERSATU"..:


fikir2 kn lah wahai saudara2 ku sekalian....
bersatu lebih penting atau ideologi2 anda lebih penting??

No comments:

Post a Comment