olla!!

olla!!
bingkisan coretan hari-hari ku~~

Wednesday, July 4, 2012

kem??yess....KPO!

fuhhhhh fuhhh~~setelah sekian lame xbersentuh blog nie..hahaha...
tetibe hati rase cm nk menulis la plak memalam nie kan..ahakks~ (oppps...sory)
alaa....tetibe terdengar lagu Andai Ku Bercinta Lagi...homaigaddd~
AMEERA nk start...xpe2....smbil merepek kat sini..bleyh gk tgk cter...2 in 1..eceyh...
ok...nk cter la sikit pasal kem yg baru je aku pegi minggu lepas....
kat Langkawi tuuuuuuuuu...kau ade??haha..free meyh..
tp mcm biase.mne ade bnde free dlm dunie kan..dalam keterpaksaan tu aku pergi..
bkn pergi bersuke rie..bercuti ke hape..tp aku terpakserela pegi kem la plak...
demi kelab terchenta..eceyhh...ditemani seorang senior ku yg xmcm senior..haha..a.k.a timbalan aku..
cik Tuan Syarifah Najihah..
pergilah aku kesane selame 5 hari...lame woo...sbb kem 5 hari mmg rase lame.hahaha..naik bas dr ahad malam...smpai ke jeti Kuala Perlis pukol 8pg esoknyer..bygkan lah ape rase pinggang..mcm 
nk senget bdn2...
hehe..kat tepi jeti..sempat lg tuuu...

tunggu pulak nk naik bot....dlm bot aku cuak dah.takot mabuk..tp..tengok la sape..ape barang nk mabuk2 laut ni..haha..(belagak!)
then smpai lah kami ke Pulau Lagenda..naik pulak bas lagi..utk smpai ke tempat penginapan..
dan kitorg ditempatkan di....Panorama Hotel...waaahhhh!..hotel kau!...
not bad..aku egt kitowg dok dlm dorm yg 20 org sebilik..haha...tp dpt bilik 4 org siap econ..beku gua tido malam la derrr...
ok..xtvt tym awal2 biase lah..name pon KPO...Kem Pemantapan Organisasi...
mesti la ngn BHeP..4 slot ngn dowg...
dan TIBE-TIBE!!.hbs slot BHeP...dowg kate pihak BTN nk amek..homaigaaaaddd!...gua cuaks la der sbb sume kate kalo kursus BTN nie bosan..
dalam keterpaksaan lagi sekali aku merelakan diri...xpelah..positif3~
mule2 ceramah..egtkn bosan sgt..tp not bad la..best!!!naik sikit semangat aku.
n bla bla blaa......hbs lah 3 hari..last day..kitorg ade EXPLORE CITY.nah kau!!!mati aku..nk kne lari jauh2..
dah la jd group last yg dilepaskan..haha..tp sape tau..yg last nie la jd no1~~yeeeeeeeeehaaaaaa...=D
sbb aku dh penah ade pengalaman kne explorace mcm nie..so..sng la..kitowg thn sume kereta n lori..rembat mne yg dpt...xkesah malu dah..haha..best!
ni la die group last yg dilepas kn..happy lg tu.haha..sape tau jd juara!

dan ni la muke juara!yahooo~..aku bangge.haha

n mlm tu ade mlm kebudayaan..belakon tah hape..n penutup...AKHIRNYE! penantian ku berakhir jua..
gembirenye hati..aku nk cepat2 balik..sbb penat bdn nie sgt2 la terase..
aku xenjoy sgt shoping kt sane sbb duit xbyk..hahaha..n mase amt limited..so..juz nice je la.
esoknyer kitowg pon balik la.
nie dah kat jeti..b4 naik bot..muke burn!OMG~

begitu lah berakhirnye KPO aku..dlm keterpaksaan..kurelakan diri..dan kemanisan yg kukecapi..cewaahhh...
byk bnde yg ktorg dpt...n the most1000x important thing is...
kpd sesape yg ckp kem btn xbest...
pd aku...it's totally GREAT!!!bg yg syg negare la...byk sedarkn aku..tu je nk ckp.so..syg lah negare nie..jgn hnye pndai ckp ape yg kite dgr dr org..tp rase sndiri...baru tau yg sebetolnye..hehe..
sekian..nytie nyte u ollz....assalamualaikum...
(xjwb dosa...kalau jwb syg).tiru~hakhakhaks~..daaa.




No comments:

Post a Comment