olla!!

olla!!
bingkisan coretan hari-hari ku~~

Saturday, November 26, 2011

agriculture is the best!!!!

ok...untuk pengetahuan semua...akulah salah seorang pewaris negara untuk memartabatkan kembali sektor pertanian negara ni pada mase akan dtg..haaaaa.....takot x???hahahaha..ayat skematik error betol...poyo je kan...ah!..lantak la...yang penting..aku suke pertanian..luar nmpak cm batu kn..tp dlm nie..ade jugak aku wat taman bunge..ceyyhh~ ahaks...minat jugak la aku ngn nature nie...kalo bkn aku..sape ag yg nk syg sume nie.kn3??korg ade??hahaha..juz kidding...saje nk share aktiviti2 yang best la as one of the agriculture student in UPM ni...korg penah menoreh???haa...tgk nie..aku menoreh taw...tadaa~ (sory pokok..kalo kow cedere parah smlm)..hakhakhak...


      
 bersungguh-sungguh n tekun aku menoreh tu..kang luke parah ag pokok getah tu ha...cian dy..


sikit lagi...sikit lagi...




tadaa~~nie la hasilnyer...hebat kn..1st tym nie..hakhakhak~

okey..menoreh sudah..kait buah kelape sawit je x lagi...(ade hati tu....mcm kuat sgt plak kn)..hahaha...kitorg wat cntuman mate tunas getah jugak....nk tgk????

haa..mcm ni la..tgk tu name sape??hahahaha.....


kalo lawatn tu xpyh cter la....macm2 tempat kitowang pegi....contohnyer.....
1) rawang....kolam ternakan ikan haruan...n etc....

cntik...pandngn pertama


eeeiiyy..ikan haruan..banyak sgt...geli...


besar kolam dy....tengok tu


haha...


ikan pon pandai lindung diri takot hitam...haha

ase da panjang sgt nie....hehehe..tp xpelah..syok kn...tgok gmbar byk2...(lantak la...)..hahaha...
nie plak tym g subang..tempat ternakan ikan hiasan untuk eksport..terbaek!!


tengok tu3!!!merah sgt..cntek!

uuuuuuuu~~~..bejanggut tu....

alololo...tomey3...tembamnyer pp kau...


pecaye x....ade clown fish lg!...nemo tu..comey sgt

ala2 mcm dlm laot kn....terpegun saye..

haa...tu la sume aktiviti yang aku da wat..memang best..ade lg..tp nnt la ku sambung k....penat dah..kne study nie....test,tp gatal tgn wat blog kan..kow memang bijak martini oii...daa~adios

No comments:

Post a Comment