olla!!

olla!!
bingkisan coretan hari-hari ku~~

Sunday, May 22, 2011

meniti kehilangan umur belasan tahun.....

hye....semekowm....hahaha,,haisy..ase cm malu lak sbb da nk 20 tahun baru nk gatal wat blog en..hahaha..org len  da bezaman ade natang nie..tp..ahh!!lantak p la...pe ku kesah en...senanyer dulu aku xpndai sgt bab2 komputer nie...(tp skang da excellent gak la).hahaha...
okai....aku mule kan coretan kat blog aku yg xseberape nie ngn diri aku...skang aku study kat UPM...amek koz agriculture yg SANGAT BEST!!!!siyes wa ckp lu...xtipu..tp untuk sape yg mnt nk suke pokok n haiwan la...(even aku kureng sikit ngn haiwan,aku promote gk).hahahaha....mmg minat aku ke arah tu..sow mak bpk aku xleyh ckp ape...asalkan aku nk belajaw...kn..sbb yg nk hadap sume nyer...sape???aku jugak...hehehe..aku ank kedua dr 5 org adik badik...xramai n xsikit sgt..ok la.hahahah...fmily pnggil aku achik...kwn panggil aku matini or tini or mart or usop.........n special guy in my life now call me....------..tteeeeeeeettttttttt!xleyh gtau..hak3~~
tym skool rendah dulu aku skolah kt SK PULAI...n tym sekolah menengah..aku dah berhijrah ke selangor..meninggalkan kg halam...n pade tahun nie...erm...jap nk kire...haa!genap sudah 8 tahun aku dok kt selangor...pergh!!lame gk tuh..tp melake tetap dihati beb..hahahaha...opppsss..lupe lak nk ckp...dulu aku skool kat SMAP Kajang..jgn men2..haa...=D
memandang kan umor aku pon da nk masok 20 tahun..(mak oii!!!tue weyh)...aku cm nk berubah r sikit..hahaha..cm tipu jek..ye r dah nk masok dewase kn..same2 r muhasabah diri..bkn bdk3 ag en...isyh..sedeyh lak...dah2..
hmm..hope enjoy la nnt bace blog nie eh..k r..mls nk bebel byk2..hahaha...assamekkowm!
hye!!!nie la aku..empunye ini blog....=D
martini ahamad asbani~~

No comments:

Post a Comment